A Glimpse of Our Present and Future

Tonight while catching up on the last episode of Revenge there was an older man who caught my attention and got me thinking.

Not the man on Revenge, but a good-looking fellow…

Me: He’s a good-looking old man. I hope I look like that when I’m older.
Tammy: You will.
Me: You think so? But I wanna have more hair than that. Will you still wanna do it with me?
Tammy: Of course (pauses) ’cause I’m gonna be a old hag.

…what he gets to do it with.

Advertisements
Gallery | This entry was posted in Daily Life and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

11 Responses to A Glimpse of Our Present and Future

  1. I have nightmares from that old hag in that movie!

  2. becca3416 says:

    It really is true. And sad. Men get better looking, more handsome, and charming with age. Even their wrinkles are sexy. Women just end up looking like they are melting :(.

    • JWo says:

      It does kinda suck that salt and pepper hair is OK on a man but not on a woman.

      But your theory may help explain why there seems to be more crabby old ladies than men. hmmm… Sounds like a research paper topic. haha…

  3. becca3416 says:

    Unless you are Christie Brinkley

  4. Men get better looking with age, where I feel like I need to take stock out in Clinique!

  5. Storkhunter says:

    Men look distinguished, women look extinguished.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s